REZULTATI MEDNARODNEGA NATEČAJA ZA ZBOROVSKE SKLADBE »IZVORI GORIŠKOSTI«
Mednarodna komisija objavila ocene dospelih skladb
Žirija skladateljskega natečaja »IZVORI GORIŠKOSTI«, ki jo sestavljajo dirigent Stojan Kuret, skladatelj in dirigent Patrick Quaggiato ter skladateljica in dirigentka Tadeja Vulc se je sestala dne 13. novembra.
V pretres je prejela sedem partitur in po temeljitem pregledu ugotovila, da izmed prispelih partitur se tri izmed njih odlikujejo in vse tri predlaga za objavo.
Žal dve izmed teh ne moreta biti nagrajeni, ker ne ustrezata pogojem razpisa. To sta priredbi furlanske ljudske Nina nana bambinuta za moški zbor, ki je prispela pod geslom Albatros in je njen avtor Bernardino Zanetti iz kraja Musile di Piave. (skladba je bila ocenjena z oceno 87/100) in priredba furlanske ljudske A planc cale il soreli, ki je prispela pod geslom 3kb21 in je njen avtor Gašper Murovec iz Čepovana. (skladba je bila ocenjena z oceno 81/100)
Ker sta skladbi skladateljsko dovolj tehtni, jih žirija, kljub temu, da ne izpolnjujeta pogojev razpisa, vseeno predlaga za objavo.
Žirija se je soglasno odločila, da tretje in prve nagrade na natečaju ne podeli.
Skladba, ki prejme drugo nagrado v višini 300 Eur in je tudi predlagana v objavo, je priredba števerjanske ljudske pesmi Karlinca, ki je prispela pod geslom Logan in je njen avtor Peter Soban iz Števerjana. (Skladba je bila ocenjena z oceno 81,8/100)
RISULTATI DEL CONCORSO INTERNAZIONALE PER COMPOSIZIONI CORALI "ORIGINI DEL GORIZIANO"
La giuria internazionale ha pubblicato le valutazioni delle composizioni pervenute
La giuria del concorso di composizione “ORIGINI DEL GORIZIANO” , composta dal direttore Stojan Kuret, dal compositore e direttore Patrick Quaggiato e dalla compositrice e direttrice Tadeja Vulc, si è riunita il 13 novembre. Ha ricevuto per la valutazione sette partiture e, dopo un’analisi approfondita, ha constatato che tre delle partiture pervenute si distinguono e sono tutte e tre proposte per la pubblicazione. Purtroppo, due di queste non possono essere premiate in quanto non soddisfano le condizioni del bando. Si tratta dell’arrangiamento del canto popolare friulano Nina nana bambinuta per coro maschile, pervenuto con la sigla Albatros, il cui autore è Bernardino Zanetti di Musile di Piave. (La composizione è stata valutata con un punteggio di 87/100) e dell’arrangiamento del canto popolare friulano A planc cale il soreli, pervenuto con la sigla 3kb21, il cui autore è Gašper Murovec di Čepovan. (La composizione è stata valutata con un punteggio di 81/100).
Poiché le composizioni sono sufficientemente valide dal punto di vista compositivo, la giuria, pur non soddisfacendo i requisiti del bando, le propone comunque per la pubblicazione.
La giuria ha deciso all’unanimità di non assegnare il terzo e il primo premio del concorso.
La composizione che riceve il secondo premio dell’importo di 300 Euro ed è anch’essa proposta per la pubblicazione è l’arrangiamento del canto popolare di San Floriano del Collio Karlinca, pervenuto con la sigla Logan, il cui autore è Peter Soban di San Floriano del Collio. (La composizione è stata valutata con un punteggio di 81,8/100).